top of page

Průběh procesu s časovou náročností 

1

Zavoláme si

Telefonem! Za deset minut zjistíme, jestli Vám můžu pomoct a jak rychle. Když budete chtít víc pochopit, jak třeba vypadá takový brandový manuál, můžu Vás tím provést za +1 hodinu Vašeho času.

Váš čas:
10 minut

2

Sedneme si

Potkáme se osobně s Vámi a Vašimi lidmi. Budu se ptát. Nalijete do mě Vaše vize, strasti, jak to dělá konkurence a navedete mě, jak se zorientovat na trhu vašeho podnikání. 

Váš čas:
2-4 hodiny

3

Hledám směr

Zpracuji bod 2. Pohledám nebo si vyžádám další data, kouknu, jak to kdo dělá a umí. Půjdu na dřeň problému. Závěrem je seznam výzev, které spolu musíme překonat a jak na to půjdeme.

Váš čas:
0

4

Společný call

Na videocallu projdeme výzvy, které nás čekají a na kterých začínáme makat. Když se potkáme a schválíme si směr, vystavuji první fakturu.

Váš čas:
1,5 hodiny

5

Děje se to

Hledám náměty, tvořím metafory, odkazy, lidské vhledy, přetavuji myšlenky do textů a sny do obrazů a koláží.

Váš čas:
0

6

Značka má obrysy

Schválíme si na videocallu nebo osobně, že směr, jakým se brand ubírá, je správný. Že spolu věříme, že uspěje, víme jak ten směr nasadit a udržet.

Váš čas:
1,5 hodiny

7

Dodělávám brand manuál

Vzniká dokument a průvodce značkou. Z takového dokumentu víte, co vás odlišuje, co chtějí vaši zákazníci na úrovni potřeb a emocí, máte zakotvené hodnoty a kdykoli můžete vzít slide a ukázat ho grafikovi, výkonnostní agentuře, influencerovi a oni už  budou vědět, co mají dělat.

Váš čas:
0

8

Velkolepá show

Osobní představení celého záměru. Definitivní schválení. Může z toho být krásné dopoledne s chlebíčky! Nejspíš přímo na místě vypadnou další kroky, kam práci dále delegovat a jak začít po brandterapii nový život. Jo... a vystavuji
druhou fakturu.

Váš čas:
3 hodiny

Při aktuální vytíženosti lze výsledek očekávat za 2 měsíce. Chcete vědět, jak spolupráce se mnou vypadá?

bottom of page