Průběh procesu s časovou náročností
2
Sedneme si
Potkáme se osobně s Vámi a Vašimi lidmi. Budu se ptát. Nalijete do mě Vaše vize, strasti, jak to dělá konkurence a navedete mě, jak se zorientovat na trhu vašeho podnikání.
Váš čas:
2-4 hodiny
3
Hledám směr
Zpracuji bod 2. Pohledám nebo si vyžádám další data, kouknu, jak to kdo dělá a umí. Půjdu na dřeň problému. Závěrem je seznam výzev, které spolu musíme překonat a jak na to půjdeme.
Váš čas:
0
4
Společný call
Na videocallu projdeme výzvy, které nás čekají a na kterých začínáme makat. Když se potkáme a schválíme si směr, vystavuji první fakturu.
Váš čas:
1,5 hodiny
5
Děje se to
Hledám náměty, tvořím metafory, odkazy, lidské vhledy, přetavuji myšlenky do textů a sny do obrazů a koláží.
Váš čas:
0
6
Značka má obrysy
Schválíme si na videocallu nebo osobně, že směr, jakým se brand ubírá, je správný. Že spolu věříme, že uspěje, víme jak ten směr nasadit a udržet.
Váš čas:
1,5 hodiny
7
Dodělávám brand manuál
Vzniká dokument a průvodce značkou. Z takového dokumentu víte, co vás odlišuje, co chtějí vaši zákazníci na úrovni potřeb a emocí, máte zakotvené hodnoty a kdykoli můžete vzít slide a ukázat ho grafikovi, výkonnostní agentuře, influencerovi a oni už budou vědět, co mají dělat.
Váš čas:
0
8